2018. július 31., kedd

TOP 10 SOROZAT AMIT LÁTNOD KELL!!!

Mostanában egy kicsit elkalandoztunk a filmvilág felé. Leginkább filmes kritikákat írtam, vagy az IMDbről beszéltem, és ezt nem is akarom abbahagyni. Viszont én sorozatokat is nagyon szeretek nézni, ezért összeszedtem nektek a kedvenceimet, de persze ez nem az öszes. Legyen ez számotokra egy "before I die, I want to watch...." lista. Hát kezdjünk is bele. (KISEBB SPOILEREK!!!)

 Ha esetleg lusta vagy végig olvasni, vagy csak a címekre vagy kíváncsi, akkor nézd meg ezt a youtube videót, amit erről csináltam ⇒TOP 10 SOROZAT AMIT LÁTNOD KELL

TOP 1.:ÍGY JÁRTAM ANYÁTOKKAL


Tudom tudom.... talán nagyon elcsépelt, hogy ezt ajánlom, mert nagyon sokan szeretik. Ennek ellenére számomra a mai napig megunhatatlan sorozat, amit bármikor betudnék kapcsolni. Fantasztikus vígjáték de komolyan. Viszont a befejezése számomra csalódás volt.
Értékelés: 10/9

 TOP 2.: JÓBARÁTOK



Ismét egy klasszikus, tipikus sorozathoz érkeztünk. Bevallom én alig egy éve. hogy először láttam ezt a sorozatot, de azóta kétszer is végignéztem. Nem hiába mondják, hogy ez a sitcomok sitcomja, és ennek a műfajnak az alapja. Mai szemmel annyira retro, és mégis szörnyen élvezetes. Sokan mondják, hogy az Így jártam anyátokkal sorozat az ennek a kopija, és teljesen ugyanaz, csak egy modernebb korban. Tény sok a hasonlóság, de ennek ellenére azt ajánlom, hogy mindkettőt nézzétek meg.
Értékelés: 10/9

TOP 3.: SPARTACUS - VÉR ÉS HOMOK

 

Nagyon jó kis történelmen alapuló sorozat. Nyilván nem minden része igen, viszont nagyon jó a látványvilág, a vágóknak csak gratulálni tudok. Aki annyira nem bírja a vért, annak annyira nem ajánlom, bár énse rajongok érte túlzottan, de ezt a sorozatot kár lenne kihagyni. Nem hiába szúrtam be két képet, ugyanis sajnos történik egy főszereplőváltás. Először nagyon nem tetszett nekem, és gondoltam hogy nem is folytatom a sorozatot. De higgyétek el ez nagy hiba lett volna. Tartozik hozzá egy előzmény sorozat is, azt is tudom ajánlani, de mindenképpen ezután nézzétek meg.
Értékelés: 10/8

TOP 4.:TRÓNOK HARCA

Elérkeztünk a harmadik tömegsorozathoz. De komolyan emberek ezeket nem hiába nézik ilyen sokan. Nem akarok spoilerezni egyiknél sem, de ennél pláne nem. Idős-fiatal, vallásos-nem vallásos nézi ezt a sorozatot. El sem tudom mondani én is hányszor kezdtem el újra és újra. Olvasd el a könyvet ha inkább az vonzz de ismerd meg ezt a világot, és ezt a történetet.
Értékelés:10/9

TOP 5.:SZÍVEK SZÁLLODÁJA

Gyerekkoromban az egyik kedvenc sorozatom volt. Talán a két kezemen sem tudom már megszámolni, hogy hányszor néztem meg. A mai napig ha látom a tv-ben leülök, és nézem. Számomra egy olyan anya-lánya kapcsolatot mutat be amiről szerintem sokan álmodunk. Vétek lenne kihagyni. 
Értékelés: 10/8

TOP 6.: DOKTOR HOUSE



Még hogy  a sorozatokból nem lehet tanulni. Nyilván itt sem minden az aminek látszik, de hülyébb sem lettem ettől a sorozattól. A színészek nagyon jók. A sokadik évad után érezhető, hogy nyújtják a történetet. De ez melyik sorozatnál nincs így? Viszont a vége nekem kissé csalódás volt , de kinek mi.
Értékelés:10/8

TOP 7.: A REJTÉLY
 Gyerekek itt nem akármilyen sci-fi sorozatról beszélünk. A tudomány, és a fantázia annyira jól összemosódik itt, hogy nem bírod ki hogy ne nézz még egy részt. Az eleje egy kicsit lassan indul, de nehogy abba hagyjátok. Minden rész egyre izgalmasabb, és jobb, és persze rejtélyesebb. Ezek nem akármihez fognak vezetni, és az évadzárókban sem lehet csalódni.
Értékelés:10/8

TOP 8.: A CÉLSZEMÉLY
 A történetnek annyi valóság alapja van, hogy tudjátok volt Amerikában egy botrány, hogy elvileg mindenkit lehallgatnak.(ne menjünk most bele, hogy ez igaz vagy sem). A sorozatban ezt a két főszereplő kihasználja, és próbálnak minél több gyilkosságot megakadályozni egy a lehallgató gép segítségével. A színészek fantasztikusak, és kisebb cinikus humora is van a sorozatnak, amit én nagyon szeretek. Ennek is hagyjatok időt, hogy beinduljon, és utána nincs megállás.
Értékelés:10/8

TOP 9.: A FARM AHOL ÉLÜNK
  Ez az a sorozat amit talán szüleitek, nagyszüleitek szerettek. Nekem is nagymamám mutatta meg, és nagyon megszerettem. Egy igaz történet alapján készült a könyv, és abból a sorozat. A képvilágért, színészekért már megéri megnézni, de az a látvány mai szemmel.... Nekem borzalmasan tetszik. Megéri belekezdeni, és ez is csak egyre jobb lesz.
Értékelés: 10/7

TOP 10.: GOSSIP GIRL
Na hadd kerüljön egy nagyon csajos sorozat a végére. Komolyan mondom mikor én először néztem végig nagyon izgultam, hogy vajon ki lesz a pletykafészek. Szerintem sokan az én korosztályomban nagyon szerették ezt a sorozatot, és nem hiába. Komolyan ha még nem láttad akkor ne hagyd ki.
Értékelés: 10/8

+1 DYNASTY

Ebből a sorozatból van egy régebbi verzió is, és ha minden igaz akkor azt dolgozták fel újra. A szereplők, a történet szerintem nagyon érdekes. Kicsit szappanopera beütése van, de én mégse nevezném annak. Jelenleg az első évadja elérhető, nemsokára indul a második (elvileg októberben). A bonyodalmakat leküzdő milliárdos család története egyszerűen hihetetlen.Bár bevallom néha már sok volt, hogy ennyi minden van benne. Ennek ellenére azt mondom, hogy kezdjetek bele minél előbb. 

Értékelés:10/7

 
Köszönöm, ha végig olvastad, és remélem tetszett. Amint láthatjátok egyiket sem értékeltem 10-sel mert szerintem tökéletes sorozat, film nincs. Valamint az értékelésekből láthatjátok, hogy nem olyan sorrendben vannak, hogy a legjobbtól a legrosszabbik. Ez azért van, mert az azonos számuaknál nem tudnék dönteni, és hogy ne legyen félreérthető, inkább össze-vissza raktam őket. 
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG