2018. október 23., kedd

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG


Blake Lively arca a Gossip Girl óta felejthetetlen számunkra, valamint Anna Kendrické az Alkonyat, és a Tökéletes Hang óta. Már akkor felkeltette az érdeklődésemet ez a film, mikor még csak a trailerét láttam. Mind a két színészt nagyon szeretem, és a thriller is az egyik kedvenc műfajom, így gondoltam ebből valami jó fog kisülni.

SPOILER 

A film elején megismerkedünk a két főszereplővel, a lelkes és mindenben segítőkész youtuber anyukával Stephanieval (Anna Kendrick), és a leszarom nem törődöm sokat káromkodó ám a munkában nagyon sikeres és nagyon gyönyörű édesanyával Emilyvel (Blake Lively). Nos igen a két karaktert teljesen úgy formázták meg, hogy szinte teljesen ellentétesek legyenek egymásnak, ami szerintem már egy kicsit közhelyes. Hiszen lássuk be majdnem minden "csajos" filmben van két ellentétes szereplő. A közhiedelemnek megfelelően barátok lesznek nagyon érdekes módon, és nemcsak a nézők, de még ők maguk se tudják, hogy miért.

Viszont Anna Kendricken nagyon meglepődtem, hogy milyen jól alakítja ezt a jó-kislányos szerepet. Szerintem neki nagyon jól állt a Tökéletes Hangban lévő kemény csaj, és a valóságban is hasonlóan néz ki, de nagyon jól megállta a helyét. Viszont Blake..... ő is ügyes nem is vele van a baj, hanem inkább a karakterével. Eljátssza amit kértek tőle, de a követelmények eléggé rosszak voltak. Értem, hogy egy nagyon kemény, laza, bevállalós embert akartak rajta keresztül bemutatni.... de ezt nem csak non-stop káromkodással, és a szexben való nyíltsággal lehet elérni. Engem már tényleg zavart, hogy minden mondatban káromkodás van, és inkább ez a keménykedés erőltetnek tűnt. 

A történetben Emily rejtélyes módon eltűnik, végül a hulláját megtalálták egy tóban. Viszont most jön a csavar (gondolom mindenki sejti hogy mi az). A fia, és Stephanie üzeneteket kap tőle, és már sejthető hogy valószínűleg nem halt meg. Na de akkor, hogy lehet, hogy megtalálták a hullát??? A legegyszerűbb válasz, amire már akkor rájöttem, mikor kiemelték a hullát (amit amúgy nagyon jól maszkíroztak), hogy az a nő az ikertestvére volt. Eközben Stephanie nyomoz, és rengeteg mindent kiderít Emily életéből, és hogy miért volt ennyire titokzatos. Rájön az ikertestvérekre,hogy miért tűnt el Emily. De a kedvencem most jön.

Kiderült, hogy ezt az egészet Emily szervezte meg, és a férje is valamilyen szinten benne volt (aki közben még Stephanievel is összejött), és ezt mind egy biztosítási csalásért. MERT KELLETT A PÉNZ!!!! Ez az ok? Tényleg??? Nekem ez nagyon gyenge csattanó volt. Végül persze Emily börtönbe ment,és férjét is megbüntették valamilyen szinten. Sokat akart a film, de nagyon túlkomplikálta a végére....Nem mondom hogy rossz volt, de nem is a legjobb, de az elvárásaimat teljesen alulteljesítette. Azért nézzétek meg, akit érdekel, és szereti a színészeket, mint ahogy én is, annak szerintem hasonló lesz a véleménye.

Értékelés: 10/6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG