2018. október 14., vasárnap

BOLDOG SZÜLINAPOT ANDREW LlOYD WEBBER!!!

Elegáns ruha & smink ✔️
Jegyek a táskában✔️
Irány a színház...❤️


Idén 2018-ban ünnepeli Andrew Lloyd Webber a 70.-ik születésnapját, amit a Madách színház nem is akármilyen módon ünnepelt meg. Mielőtt beleugranánk a péntek esti történetben hadd mondjam el, hogy én mennyire szeretem Webber munkáit. Gyerekkoromban az ő darabjain nőttem fel. 

Akik járnak színházba,azok biztosan ismerik a legjobb műveit. Számomra ezek a "József és a színes, szélesvásznú álomkabát", "Az operaház fantomja", "Jézus Krisztus szupersztár" , a "Macskák". Ezeket a darabokat nem is egyszer láttam, és nem is egyszer éri meg megnézni. A zenéjüket ma is többször megtudnám hallgatni, mint egy "nagy mai slágert". 
Ha még nem volt benne részetek, akkor irány a színház mert minden pénzt megér.

2018, október 12.-én a Papp László Sportarénában felcsendültek Webber legjobb munkái, és nagyjából 2 órán át élvezhettük a munkáit a Madách színháznak köszönhetően. Bár kisebb-nagyobb technikai problémák voltak (konkrétan a legelején, mikor Nagy Sándor üdvözölte volna a nézőket több ezren ordították hogy HANGOOOT, de esküszöm vicces is volt) mégis nagyon élvezhető volt az este. Nagyon erősen indított a műsor. A József színdarabból és a Jézus Krisztus szupersztárral indították meg az estét. Az előadok kiválóak és változatosak voltak. Jó volt hogy nem mindig azt az 5-6 híres színészt látom, hanem például 3 különböző Józsefet akik mind remekül énekeltek. De sajnos innentől számomra lefelé ment a műsor. Szerintem az est első 45 perce volt egyben a fénypont is. Nyilván a későbbi nagy slágerek feldobták a műsort, de ugyanazt a hatást nem érték el nálam.



 Viszont azon meglepődtem, hogy milyen sok a gyerek. Azt hittem egy nagy gyerekcsoport szerepel a Macskákban, a Rocksuliban, és  Józsefben is, de nem. Számomra ez nagyon pozitív, hogy ilyen sok és jó az "utánpótlás" ami azt mutatja, hogy a Madách Színház jó sokáig az egyik legnívósabb színház lesz Budapesten.

 Összességében én nagyon jól éreztem magam, és egyáltalán nem bántam meg, hogy elmentem. Még a műsor után is akartam azokat a dalokat hallgatni, amit aznap este játszottak. Remélem Webber a jövőben még hasonló színvonalú műveket fog készíteni. 

Ismételten mondom, ha még nem láttátok ezeket a darabokat akkor mindenképpen KÖTELEZŐŐŐŐ!!!!!
De akár youtube-on is rákereshettek a zenékre, de nem olyan nagy élmény mint élőben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG