2018. július 21., szombat

KRITIKA: MAMMA MIA 2

Popcorn és üdítő megvéve✔️
Jó kis előzetesek lementek ✔️
... Akkor kezdődhet is a film🎬...


Nem egy helyen olvastam a film megjelenése előtt, hogy ők is félnek (amitől korábban én is), hogy ez nem lesz más mint az első rész kis időugrással és pár új számmal. Főleg hogy Meryl Streep "sincs benne", így pláne kitudja hogy mi lesz .


 Szerintem nem sok ismerősünk van aki nem szerette az első részt (legalábbis nekem nem). Lássuk be nagy története nincs, de nem is ezért nézzük. A zene az ami szépkorút és fiatalt is egyszerre megmozgat, és éneklésre bír. Engem szó szerint apukám megkért a moziban, hogy hagyjam abba az éneklést, mert elvileg már nemcsak őt zavarta de én észre se vettem. 🙈

SPOILER 

A második részben sem kell valami nagy történetet várni, sőt talán egy kicsi sincsen. Maga a story annyi, hogy Donna már sajnos nincs köztünk. Sophie édesanyja emlékére akarja beindítani a hotelt, ezzel is tisztelegve anyja előtt. Közben megtudjuk mi történt a többiekkel, és hogyan viselik Donna halálát. Végül persze jönnek a "bonyodalmak" mint minden filmben. A megnyitó majdnem elmarad, 3/2 apa majdnem nem jött el. A problémák megoldása után a happy end felé vezető úton hab a tortán, hogy Sophie kisbabát vár. Ha megnézzük a film trailerét szinte minden benne van. De akkor miért mennénk el a moziba?

 Ahogy arra számítani lehetett a klasszikus, és nagy sikert arató zenék ebben is benne voltak, pl: Dancing Queen, címadó Mamma Mia stb. Viszont az új dalok szerintem teljesen megállták a helyüket. A Fernando című dal Cher előadásában kifejezetten jó volt. Az új és a régi karakterek is teljesen megállták a helyüket, és a kisebb közhelyeket elnézve ez egy szórakoztató film. Már az első előzetes megjelenésekor tudhattuk, hogy egyfajta időugrás fog szerepelni a filmben. Szerintem ez egész jó ötlet volt, és a színészek remek választások volták. Bár nekem a film közben többször felmerült, hogy nem egészen úgy történnek a dolgok, mint ahogy azt az első részben Sophie felolvassa Donna korábbi naplójából. Nyilván ez a kisebb gond, de én nagyon szeretek belemerülni a részletekbe. Viszont a régi és új szereplők egyaránt (különösen Cher) nagyon jól énekeltek. Talán az első rész utáni kritikák miatt ebben a filmben Pierce Brosnan-nek nem igazán kellett sokat énekelni, bár én kicsit hiányoltam azt a kissé hamiskás ámde vicces hangot. Akinek az első rész tetszett, és szereti az ABBA, számomra is megunhatatlan dalait, az most sem fog akkorát csalódni. Nem mondom, hogy szükséges volt a folytatás, viszont egyáltalán nem bukott akkorát, mint amekkorára sokan számítottak. 

Értékelés: 10/7
Jóindulattal, csak a színészek és a zene miatt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG