2018. július 20., péntek

Ismerj meg! 2.rész

100 fok van kint ✔️
Sulinak végre vége✔️
Itt a nyár☀️☂️

Arra gondoltam az egyik legjobb nyaralásomról fogok elsőre beszámolni. Ez nem más mint a Kanári-szigetek, pontosabban Tenerife.

A sziget Spanyolországhoz tartozik, de ahogy ti is láthatjátok területileg egy kicsit arrébb van. Nagyjából 10 éves lehettem mikor ide utaztunk. Számomra azért is volt különleges ez az út mert a repülőút 5 órás volt, és eddig sose utaztam még ilyen sokat a levegőben. Emlékszem valami nagyon fura és persze kevés kaját kaptunk de nem is ez a lényeg.

A sziget gyönyörű volt.
Arra már nem emlékszem hogy a többi szigetre átutaztunk-e, viszont az megmaradt hogy elutaztunk egy vulkánhoz, vadas-és víziparkokba látogattunk. De mindent felülmúlt amikor kivittek minket a nyílt tengerre, és vad delfineket mutattak nekünk 
Remélem egyszer még visszajöhetek erre a helyre mert sosem fogom elfelejteni. Szerintem a képek is magukért beszélnek (nem sajátok de nem is az a lényeg 😉)

A szüleim is tudják mennyire szeretek utazni és tehetném ebből élnék, ezért is kaptam idén egy kaparós térképet, amin egy arany fólia van, biztosan ismeritek. Az összes országot, különálló szigetet ahol valaha jártál le kell kaparni mint egy sorsjegyen. Mondanom se kell nekem ez volt az első amit megkerestem.💗💗


 A kaja szuper volt bár rólam tudni kell, hogy annyira a tengeri eredetű ételekért nem vagyok nagyon oda. De abban az egy hétben sok különlegességet megtudtam kóstolni, amiket nektek is ajánlok.

Na ti jártatok már itt? Vagy mi a kedvenc helyetek ahova visszamennétek vagy már vissza is jártok?  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG