2018. július 20., péntek

MI IS EZ?

Szokott-e ma még valaki blogot olvasni? Vagy ma már mindenki olvassa a szokásos hírportálokat, és nézi az insta/facebook storykat vagy követi a youtubereket (akik talán az új bloggerek) ha érdekli valami valakivel kapcsolatban. Bevallom én is ezt teszem 😁 és talán ez az oldal örökre megmarad nekem. De kitudja? Minden lehetséges.

Őszintén én csak elakarom mondani az élményeimet. Akár egy utazásról akár egy filmről, hisz most ebben a korban ez a két dolog éltet. Lehet hogy soha senki nem fogja ezeket elolvasni de nekem meglesznek itt.

Ha pedig mégis olvassa valaki akkor ő is segíthet nekem. Sok mindenben tanácstalan vagyok.Talán főleg a továbbtanulást illetően. De bízom abban, hogy minden rendben lesz és minden okkal van.

Kövess engem ha felkeltettem a figyelmedet 😉🙈

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

KRITIKA: EGY KIS SZÍVESSÉG